diriku peribadi

...kisah aku dalam melayani aksi kehidupan...

petang tadi saya melihat seorang sahabat karib saya selamat menyelesaikan pengajiannya di utp. kini beliau hanya cuma perlu melakukan beberapa perkara sahaja sebelum beliau benar-benar bergraduasi. melihatnya seronok membuatkan saya juga berasa seronok untuk turut melonjak gembira. apakan daya, saya masih mempunyai satu semester lagi yang perlu saya tempuhi. tapi keseronokan yang beliau rasakan itu membuatkan saya kembali bersemangat untuk turut merasai keseronokan yang sama. Insya Allah...

buat jawa, tahniah. aku bangga dengan kau. semoga kau akan lebih berjaya dalam menempuh alam pekerjaan. juga buat insan-insan lain yang akan bergraduasi, tahniah untuk kalian dan juga semoga kalian akan lebih berjaya pada masa akan datang.



12 reaksi:

Ayub.skod.mg said...

oi jawa jom pegi interview sekali. sekali je la..

Nash™ said...

hoho...abg jawe! wewiit, abg grade!
kord -> berusaha kord! aku sem depan hectic gak nie~

eVy-D-YaNa said...

halahala...so schweet la post ni.. :)

no bilik korg terbalik ja dgn no blik dyana..hehe~

Anonymous said...

tahniah2 jugak jawa..

kord..ko sedih ke??hahahaha

MINDA MELAYU said...

tahniah jawa.hg dh grad.pasni xda la 3 brsaudara kt utp.tp tu kt utp ja,3 brsaudara ttp ada.hehehe..tp pasni dh kurang la ke'best'an nya sbb dh xda slh sorg.xpat la nk lpak2,kutuk2,maki2,hamun2.slh sorg y bgitu aktif dn sggup wat keja demi prsatuan dh kuar.(pasni da pngganti tu).gudluck in ur life jawa..pasni dpt keja jgn sip ngan aku lak,heheh,,y pnting..hg dh da awek ka,tunang ka,bini ka,hg jgn lupa nk gtau aku.siap hg klu xgtau aku..

anak melayu said...

abg ayob-congratz to u 2...

nash-chaiyok la nash.kalo aku mls2,tegur la...

diyana-no bilik trbalik xpe,jgn bilik yg terbalik cam bilik ktrg..haha

jepp-sedih laa..kalo cigar aku abes,aku nk pow sape..haha

encik Minda @ rambo- legenda 3 bersaudara...nice..haha..next post!

kiera-fishies said...

nie abg kord pomot bilik ke?
hehehe..


setiap yang datangh mesti akan pulang..
jangan risau, nanti bile abg jawa dah kije, manyak la duit nk banje kite~
=p

nurizuan @ nuri said...

kirim salam kat jawa,congraz jawa.
ko mmg terbaek..

MINDA MELAYU said...

lagenda 3 brsaudara?hntam ltak ja lagenda.lum mati lg la weh.cerita 3 brsaudara dh la..pasni klu jawa dtg utp kta p tmpat prtemuan 3 brsaudara.kerna da cerita di sebalik 3 brsaudara..hhahahah..aku tggu post hg.

anak melayu said...

hahahahaha....btol gak.cam dh arwah lak kalo ltak lagenda...

JawS said...

terima kasih semua...
semoga dpt kita berhubung dgn seadanya...
kepada roomateku, tiada kata yg dpt merungkai segala2 yg ko buat...
ko mmg teman sejati...
semoga ia akan kekal sbg sahabat dan saudara..
iya...3 bersaudara kisah permulaannya..

anis88 said...

tahniah abg jawa~ hak3