diriku peribadi

...kisah aku dalam melayani aksi kehidupan...

May 18, 2009

Naruto pun jiwang!

sebentar tadi saya sedang membaca Naruto manga secara online. dan saya terjumpa satu ayat yang menarik.bagi sesiapa yang ingin menarik perhatian gadis/jejaka idaman,boleh gunakan ayat di bawah:

i used to always cry and gave up,
i nearly went the wrong way,
but you showed me the right way,
i was always chasing you,
wanting to overtake you,
i just wanted to walk with you,
i wanted to be with you,
you changed me,
your smile saved me,
so i'm not afraid to die protecting you....because

I LOVE YOU!!


-hyuga hinata-

7 reaksi:

Ayub.skod.mg said...

itu hinata da..naruto tangkap jiwang kat sakura je tapi hati sakura sudah berpunye..

Nash said...

bro...hinata tu buah hati dlm dunia manga aku tu..
hahaha~

yunyung said...

kord jewang!!!!~~~

haniza said...

wah3! ^__^

Anonymous said...

wah!! aku raser nk meleleh airmata time bacer part 2.. huhuhu

fishies said...

abg kord!! abg kord dpt award.
cepat wat post yang baru.
nk tau award ape?

tgok kierah nyer blog~

anak melayu said...

abg ayub-sakura tu cume cinta monyet naruto jer.haha

nash-ish3...ko ni mmg gile bayang btol la.hahaha

kak efa-eleh...kate org kunun.die pon jewang gak.

haniza-aik?xkan 'wah3' jer.huhu

alan-ko ni mmg mat bunga btol la.baru bace sket dh nak meleleh dh.jgn meleleh air liur sudah.

kiera-hoh?award ape ni?oscar award ke?