diriku peribadi

...kisah aku dalam melayani aksi kehidupan...

Feb 22, 2009

rindu lagi

rindunya aku ke dia. berbulan rasanya lama tak berjumpa.dari gambar,aku lihat dia makin kurus.mungkin kesan menahan sakit.tapi sedikit dia tak patah semangat.terus mara dalam gerak yang satu.tanpa keluh,tanpa lelah.terus menabur bakti demi pertiwi.sesungguhnya dia perwira Melayu sejati.
wahai sahabat,marilah doakan kesejahteraannya...

5 reaksi:

eVy-D-YaNa said...

rindu padanya jugak~

fishies said...

siapakah gerangan nya itu??
adakah kieJ?

Anonymous said...

rindu jugak.. sya lagi langsung tk penah jumpe mase keadaan tak sehat hrtu... sdey...

anak melayu said...

dia ialah Yang Mulia...

Anonymous said...

aku sempat p jumpa 3 kali...
last time masa majlis aku p..aku tgk YMGU dah ok sket..alhamdu lillah..kesempatan yg ada..marilah sama2 kita doa agar beliau akan beroleh kesihatan yang lebih baik..